¿Zein da euskal kultur jauregui politena?

martes, 5 de noviembre de 2013

Logela
Hona hemen nire 20 m karratuko logelaren plano eta maketak; nik hiru zati banatu ditut, komuna, ikastokia eta logela. komuna tabikez banatua dago beste guztitik, baina logela eta ikastokia, armairu batengatik, baina armairu honek 1,5 m tara apal bat du bi tokiak kumunikatzen dituenak, horrela filtro txiki bat bezala eginez gelak bananduz baina ez guztiz, gainera nire ustetan atributo hau eszitantea da, ikus dezakezulako logelan gertatzen dena baina bakarrik 20 cm utsunean. nik sartu daudan beste gauza bat dutxa logelan izan da, nire ustetan ez dago ezer obeagorik dutxatzea eta biluzik edo erdi biluzik, ohean botatzea eta erlaxatzea, dutxa gimnasio bateko dutxa komunen antzera ur ateratze sistema berezia izango luke eta ez luke beste tarimarik buztiko.
mila esker irakurtzeagatik.








No hay comentarios:

Publicar un comentario